original kazeta EPSON WorkForce WF-C5790 black XXL (10.000 strán)

T9461
2 ročná zárukaSkladom 1 ks
183,84 €s DPH

Stavy a označenia produktov.

Technický stav všetkých nami predávaných produktov je 100%. Pre všetky nami predávané produkty platí plná záruka ako na nové produkty.



Záruka a kapacita batérií:


batteryCARE+

Notebooky s týmto označením majú novú alebo použitú batériu s viac ako 80% pôvodnej kapacity. 2 roky záruka na elektroniku a 1 rok záruka udržanie kapacity batérie nad 33% jej pôvodnej kapacity.

batteryCARE

Notebooky s týmto označením majú použitú batériu s viac ako 60% pôvodnej kapacity. 2 roky záruka na elektroniku a 1 rok záruka udržanie kapacity batérie nad 33% jej pôvodnej kapacity.



Stavy produktov podľa jednotlivých kategórií:

NOTEBOOKY

AKO NOVÝ:

Garancia najvyššej kvality renovácie od techsavers: Telo notebooku vyzerá ako nové. Môže mať len minimálne, voľným okom ľahko prehliadnuteľné a takmer neviditeľné kozmetické vady. Displej je bez vád, ako nový.

VEĽMI DOBRÝ:

Garancia kvalitnej renovácie od techsavers: Telo notebooku môže mať viditeľnejšie kozmetické vady a známky predchádzajúceho používania.

Displej môže mať len minimálne kozmetické chyby (vadný pixel, škrabanček, špinka za displejom), ktoré sú po zapnutí takmer neviditeľné.

PRIJATEĽNÝ:

Garancia bezkonkurenčnej ceny od techsavers: Telo notebooku má viditeľnejšie kozmetické vady a známky predchádzajúceho používania. Hardware notebooku je však ako nový.

Displej môže mať viditeľnejšie kozmetické chyby bez vplyvu na jeho technický stav. Detailné fotky notebooku nájdete v galérii po kliknutí na tlačítko „do galérie".


MONITORY

AKO NOVÝ:

Garancia najvyššej kvality renovácie od techsavers: Plastové časti monitora vyzerajú ako nové. Môžu mať len minimálne, voľným okom ľahko prehliadnuteľné a takmer neviditeľné kozmetické vady. Displej je bez vád, ako nový.

VEĽMI DOBRÝ:

Garancia kvalitnej renovácie od techsavers: Plastové časti monitora môžu mať viditeľnejšie kozmetické vady (škrabančeky či zmena farby plastu) a známky predchádzajúceho používania.

Displej môže mať len minimálne kozmetické chyby (vadný pixel, škrabanček, špinka za displejom), ktoré sú po zapnutí takmer neviditeľné.

PRIJATEĽNÝ:

Garancia bezkonkurenčnej ceny od techsavers: Plastové časti monitora majú viditeľnejšie kozmetické vady (škrabance či zažltnutý plast) a známky predchádzajúceho používania.

Displej môže mať viditeľnejšie kozmetické chyby bez vplyvu na jeho technický stav. Detailné fotky monitora nájdete v galérii po kliknutí na tlačítko „do galérie".


POČÍTAČE

AKO NOVÝ:

Garancia najvyššej kvality renovácie od techsavers: Počítač vyzerá ako nový. Môže mať len minimálne, voľným okom ľahko prehliadnuteľné  a takmer neviditeľné kozmetické vady (väčšinou na plastových častiach).

VEĽMI DOBRÝ:

Garancia kvalitnej renovácie od techsavers: Počítač môže mať viditeľnejšie kozmetické vady a známky predchádzajúceho používania (väčšinou na plastových častiach).

PRIJATEĽNÝ:

Garancia bezkonkurenčnej ceny od techsavers: Počítač má viditeľnejšie kozmetické vady a známky predchádzajúceho používania. Hardware počítača je však ako nový.

Detailné fotky počítača nájdete v galérii po kliknutí na tlačítko „do galérie".


AiO:

AKO NOVÝ:

Garancia najvyššej kvality renovácie od techsavers: Kovové/plastové časti AiO vyzerajú ako nové. Môžu mať len minimálne, voľným okom ľahko prehliadnuteľné  a takmer neviditeľné kozmetické vady. Displej je bez vád, ako nový.

VEĽMI DOBRÝ:

Garancia kvalitnej renovácie od techsavers: Kovové/plastové časti AiO môžu mať viditeľnejšie kozmetické vady a známky predchádzajúceho používania.

Displej môže mať len minimálne kozmetické chyby (vadný pixel, škrabanček, špinka za displejom), ktoré sú po zapnutí takmer neviditeľné.

PRIJATEĽNÝ:

Garancia bezkonkurenčnej ceny od techsavers: Kovové/plastové časti AiO viditeľnejšie kozmetické vady a známky predchádzajúceho používania. Hardware AiO je však ako nový.

Displej môže mať viditeľnejšie kozmetické chyby bez vplyvu na jeho technický stav. Detailné fotky AiO nájdete v galérii po kliknutí na tlačítko „do galérie".


TLAČIARNE

AKO NOVÝ:

Garancia najvyššej kvality renovácie od techsavers: Tlačiareň vyzerá ako nová. Môžu mať len minimálne, voľným okom ľahko prehliadnuteľné  a takmer neviditeľné kozmetické vady.

VEĽMI DOBRÝ:

Garancia kvalitnej renovácie od techsavers: Tlačiareň môže mať viditeľnejšie kozmetické vady a známky predchádzajúceho používania (škrabančeky či zmena farby plastu) .

PRIJATEĽNÝ:

Garancia bezkonkurenčnej ceny od techsavers: Tlačiareň má viditeľnejšie kozmetické vady a známky predchádzajúceho používania (škrabance či zažltnutý plast) . Hardware tlačiarne je však ako nový.

Detailné fotky tlačiarne nájdete v galérii po kliknutí na tlačítko „do galérie".


MOBILY A TABLETY

AKO NOVÝ:

Garancia najvyššej kvality renovácie od techsavers: Kovové/plastové časti mobilu alebo tabletu vyzerajú ako nové. Môžu mať len minimálne, voľným okom ľahko prehliadnuteľné  a takmer neviditeľné kozmetické vady. Displej je bez vád, ako nový.

VEĽMI DOBRÝ:

Garancia kvalitnej renovácie od techsavers: Kovové/plastové časti mobilu alebo tabletu môžu mať viditeľnejšie kozmetické vady a známky predchádzajúceho používania.

Displej môže mať len minimálne kozmetické chyby (vadný pixel, škrabanček, špinka za displejom), ktoré sú po zapnutí takmer neviditeľné.

PRIJATEĽNÝ:

Garancia bezkonkurenčnej ceny od techsavers: Kovové/plastové časti mobilu alebo tabletu majú viditeľnejšie kozmetické vady a známky predchádzajúceho používania. Hardware je však ako nový.

Displej môže mať viditeľnejšie kozmetické chyby bez vplyvu na jeho technický stav. Detailné fotky nájdete v galérii po kliknutí na tlačítko „do galérie".


Reklamačné podmienky


Záruka sa vzťahuje na chyby materiálu alebo technické chyby vzniknuté pri výrobe zariadenia.

  • Záruka sa nevzťahuje na chyby vzniknuté nesprávnou obsluhou, neodborným alebo neprimeraným zaobchádzaním (predovšetkým poškodenie plastových dielov výrobku, poškriabanie displejov vzniknuté nesprávnym čistením, poškodenie spôsobené nárazmi...), použitím a inštaláciou, ktoré sú v rozpore s užívateľskou príručkou alebo poškodením elektrostatickým výbojom.
  • Záruka sa ďalej nevzťahuje na chyby vzniknuté použitím nesprávneho alebo chybného programového vybavenia, ani na prípadné škody vzniknuté v tomto dôsledku.
  • Predávajúci neručí za prípadnú stratu, poškodenie alebo zneužitie dát uložených na záznamových médiách výrobku. Pred prevzatím výrobku do opravy je povinnosťou kupujúceho zabezpečiť si zodpovedajúcu zálohu potrebných dát a zabrániť ich možnému zneužitiu.
  • Predávajúci negarantuje plnú kompatibilitu rozširujúcich komponentov zakúpených na inom mieste než u predajcu tohto výrobku, pokiaľ nie je tento komponent schválený predajcom.
  • Záruka sa nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných vplyvov alebo prevádzkovaním v extrémne neobvyklých podmienkach.
  • Záruka zaniká v prípade neoprávneného zásahu do výrobku osobou, ktorá nebola k zásahu výslovne predávajúcim splnomocnená.
  • Záruka taktiež zaniká, ak bude kupujúci napriek upozorneniu hrubo porušovať zásady prevádzky a používania výrobku popísané v užívateľskej príručke.
  • Pri notebookoch sa záruka nevťahuje na batériu.

Reklamačný poriadok


Reklamačný poriadok je vydaný v súlade s ustanoveniami:
zák.č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov
 zák.č. 634/1992 Zb. O ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov

  • Kupujúci je povinný tovar dodaný predávajúcim skontrolovať čo najskôr po dodaní. Kontrolu musí kupujúci vykonať tak, aby zistil všetky chyby, ktoré je možné pri primeranej odbornej prehliadke zistiť. 
  • Kupujúci je povinný všetky takto zistené chyby oznámiť ihneď predávajúcemu. Chyby, ktoré sa prejavili neskôr, je povinný kupujúci oznámiť predávajúcemu ihneď po tom, čo chyby mohli byť zistené po vynaložení primeranej odbornej starostlivosti. 
  • Kupujúci je povinný uplatňovať reklamáciu písomne, telefonicky, resp. osobne v sídle predávajúceho. Vždy je potrebné nahlásiť typ chybného výrobku a ďalej čo najpodrobnejšie popísať charakter chyby a uviesť kontaktnú osobu (meno, telefón), s ktorou je možné konzultovať prípadné podrobnosti. 
  • Pri reklamácii výrobku je kupujúci povinný preukázať nákup a oprávnenosť reklamácie dokladom o zakúpení (faktúra, príjmový pokladničný lístok, príp. dodací list). Pokiaľ sa kupujúci nepreukáže niektorým z uvedených dokladov, bude oprava považovaná za pozáručnú.
  • Pokiaľ kupujúci nahlási chybu, na ktorú sa nevzťahuje záruka (napr. neboli splnené podmienky záruky, chyba bola nahlásená omylom, po záruke a pod.), môže predávajúci požadovať uhradenie nákladov, ktoré vznikli v súvislosti s odstraňovaním nahlásenej chyby objednávateľom v plnej výške. Kalkulácia servisného zásahu bude v tomto prípade účtovaná podľa aktuálnych platných cien servisného strediska v mieste uplatnenia reklamácie.

1